سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت

قصد داریم شما را با بخش جدیدی با نام "رازهای زیبایی" آشنا کنیم. از این پس در این بخش و در هر شماره مطالبی را راجع به رعایت نکات زیبایی و چگونگی داشتن چهره ای زیباتر ,خواهید خواند. امیدواریم که مورد توجه تان قرار گیرد.

زیبایی فیزیکی شاید در زنان همه چیز نباشد, اما یقینا"یک عامل بسیار حیاتی میباشد. درست است که ما در قرن 21بسر میبریم اما حقیقت تلخ و بیرحم آنست که اغلب زنان به اینکه ظاهر و جذابیت جسمی آنان بسیار حائز اهمیت است, واقف میباشند. در رتبه بندی زیبایی زنان فهرستی از مشخصات بارز فیزیکی وجود دارد. این ویژگیها و مشخصات جسمی که "زیبا" قلمداد میگردند در واقع شاخصها و علایم باروری ,تندرستی و جوانی میباشند که مردان بطور ناخودآگا ه آنها را در هنگام همسر گزینی در زنان جستجو میکنند. برای مثال زنی که (متاثر از هورمون استروژن) دارای چانه کوچک و نسبت دور کمر باریک است زیبا بنظر میرسد زیرا این خصایص جسمی نمایانگر باروری خوب , سلامت عمومی و توانایی زایمان است .

در واقع میزان بارور بودن یک زن به سطح هورمون استروژن بدن وی بستگی داشته و سطح بالای این هورمون در زنان خود را بصورت چهره و اندام زیبا نمودار میسازد.تعیین ارزش هر فرد بر اساس زیبایی و جذابیتهای فیزیکی صرف آن فرد گرچه موجب آزردگی خاطر و بی عدالتی مفرط میگردد اما هیچگا ه این نوع رویکرد به افراد متوقف نخواهد گشت.

در جامعه متاسفانه معمولا خصوصیات شخصیتی مثبت به زیبا رویان و خصوصیات شخصیتی منفی به افراد نازیبا و غیر جذاب نسبت داده میشود. برای مثال یک فرد زیبا و جذاب در عین حال فردی موفق, باهوش, دوست داشتنی, اجتماعی, قابل دسترس, مهیج, خلاق, پر مشغله, با اخلاق, وفادار و مهم ارزیابی میگردد اما یک فرد غیر جذاب از نظر مردم فردی غیر اجتماعی, تنبل, ناموفق, کسل کننده, دروغگو, خلافکارو گاه خیانتکار تعریف میگردد. به خاطر داشته باشید که زیبایی ظاهر و اندامها تنها یکی از فاکتور های جذابیت بوده و زیبایی ایده آل نیز بندرت در افراد مشاهده میگردد.


فاکتورهای جذابیت زنان

1. علائم جوانی (انرژی,انعطاف پذیری,پوست هموار و شفاف,سر زندگی)

2. علائم تندرستی(پوست شفاف, فقدان بیماری, تناسب اندام)3. فرم اندام(هیکل نسبتا لاغر و کشیده, تقارن اندام, تطابق نیمه راست و چپ بدن)

4. چهره کودکانه(بیبی فیس) و تخم مرغی شکل.

5. عدم وجود هر گونه نشان بیماری و یا پیشرفت سن:چین و چروک,موی سر خاکستری,رنگ رخسار نامناسب, لکه های روی پوست, دندانهای ناسالم در تمام جهان نازیبا تلقی میگردد. 6. موهای براق, ضخیم و پر پشت.

7. داندانهای سفید, متقارن و بزرگ.

8. پیشانی بلندتر.( نشانه حجم مغز بیشتر و هوش بالاتر )

9. چشمان درشت با فاصله بیشتر از یکدیگر.

10. ابروهای نازک و تیره.

11. مژه های تیره تر و بلندتر.

12. بینی باریک و کوچک .

13. لبهای پر.

14. صورت باریک.

15. استخوان گونه برجسته و چانه کوچک.

16. پاهای کشیده و بلند.(البته متناسب با دیگر اجزاء بدن) زانوهای لاغر, بدن بی مو, ناخنهای آراسته و اندکی بلند (و نه ناخنهای مصنوعی!)


• زنان برای افزایش تقارن و برجسته نمودن علایم جوانی و باروری متوسل به :جراحی زیبایی, رژیم غذایی, لوازم آرایشی و آرایشگاهها می گردند!

• پیری(سن)مهمترین دشمن زیبای است . یکی از علایم پیری همانا چین و چروک پوست میباشند که معمولا قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض تابش آفتاب مسبب آن است و احتراز از نور خورشید و استفاده از کرمهای ضد آفتاب یکی از راهکارهای اسای در پیشگیری از بروز چین و چروک میباشد.


ابعاد و تقارن در چهره ایده آل

1. قانون یک پنجم : صورت را میتوان با استفاده از پهنای چشم به عنوان واحد اندازه گیری به 5 قسمت مساوی تقسیم کرد.یک صورت ایده آل به اندازه 5 چشم پهنا دارد.

2. خط افقی فرانکفورت : در تصویر نیمرخ خطی که از روبروی بر آمدگی پیشانی میان دو ابرو آغاز گردیده و تا چانه امتداد می یابد باید خطی کاملا عمودی باشد. هنگامی که خط فرضی افقی (قرمز)فرانکفورت که از بالای کانال گوش عبور میکند با کف اتاق موازی گردد در این حالت سر در وضعیت کاملا صاف قرار دارد ودرعکس برداری میتوان از آن کمک گرفت.

3. پهنای بینی از قاعده تقریبا باید به اندازه فاصله میان دو چشم از یکدیگر باشد.

4. طول لب بالا باید2 برابرطول لب پایین و چانه باشد.

5. نوک بینی باید اندکی بسمت بالا متمایل باشد.

6. زاویه میان بینی و صورت : 36درجه.

7. زاویه میان بینی و پیشانی : 120درجه.

8. زاویه میان بینی و چانه : 130درجه



نوشته شده در تاریخ جمعه 90/8/13 توسط سینا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراح :سینا; : ی

مترجم سایت

مترجم سات

باز هم به ما سر بزنید. ++++++++++++++++++++++++++++ =============================